Αρχική > politics, Social-Political > ΦΙΣΣΥ – Θέσεις (2)

ΦΙΣΣΥ – Θέσεις (2)

17/12/2010

Προσωπικά όταν έχω ένα πρόβλημα προσπαθώ να λύσω το πρόβλημα. Δεν είμαι κολλημένος ότι η λύση του προβλήματος πρέπει να έχει «λιγότερο κράτος» ή «αυξήσεις στον λαό» που λένε οι κολλημένοι.

– π.χ στο θέμα των εισιτηρίων είμαι πεπεισμένος ότι πρέπει να καταργηθούν τα εισιτήρια (οι νεοφιλελεύθεροι παθαίνουν συγκοπή εδώ)
http://www.facebook.com/pages/ZETAME-TEN-KATARGESE-TOY-EISITERIOY-TON-ASTIKON-SYNKOINONION-GIA-OLOUS/140275936019814 Κάντε join ρε !!!

– στο θέμα του χρέους πιστεύω ότι πρέπει να γίνει sales & lease back με τις ατομικές ιδιοκτησίες και 20% δήμευση των καταθέσεων (συγκοπή οι νεοφιλελεύθεροι και οι μικρομεσαίοι ιδιοκτήτες) – under analysis

– στο θέμα του Μνημονίου πιστεύω ότι πρέπει να γίνει αυστηρότερο και να επεκταθεί μέχρι το 2110 μπας και μπεί τάξη στο μπάχαλο (συγκοπή οι Αριστεροί)

– Επίσης πιστεύω ότι η ΔΕΗ, ο ΟΑΣΑ, τα σκουπίδια πρέπει να γίνουν αυτόνομες εταιρείες στην ιδιοκτησία των εργαζομένων τους (πανηγύρια το Indymedia)

– Επίσης θέλω να εξαφανιστεί η ανεργία και και είμαι υπέρ της υποχρεωτικής καθιέρωσης της 4ήμερης εργασίας με αρχή από τον δημόσιο τομέα γιατί αλλιώς σκάβουμε τον λάκο μας και θα σκοτωθούμε μεταξύ μας. Με μείωση 20% φυσικά – δεν γίνεται αλλιώς.
(εδώ κινδυνεύω χειρότερα απο τον Χατζηδάκη)

– Και επιτέλους κατάργηση του τραπεζικού απορρήτου και του χάρτινου χρήματος για να λυθεί το θέμα της φοροδιαφυγής.
(εδώ και εσείς όλοι θα το κάνετε γαργάρα γιατί κάποια πουστιά θα έχετε κάνει, δεν μπορεί…)

Τι σκατά είμαι για να βάλω στο Political Views του facebook, θα μου πείτε ?

 

Τι εστί ΦΙ.Σ.ΣΥ ΕΔΩ

Κατηγορίες:politics, Social-Political
  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. 23/12/2010 στο 15:13
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.