Αρχική > γνώμη, politics, Social-Political > Με έχουν πιάσει τα διαόλια μου και τρολλάρω στα internets (part1 – blogs)

Με έχουν πιάσει τα διαόλια μου και τρολλάρω στα internets (part1 – blogs)

17/01/2011

 

Η απογοήτευσή απο την πλειοψηφία αυτών που αυτοχαρακτηρίζονται αριστεροί είναι τεράστια.

Μερικά παραδείγματα από χαρακτηριστικά άρθρα σε blogs
που μπήκα στον πειρασμό να σχολιάσω εκτενώς.

Οι τίτλοι είναι δικοί μου.


Ο φθόνος και το μίσος για τον άλλον δεν είναι Αριστερά (περί Ν.Δήμου) – μέ χέζουνε πατόκορφα εδώ εμένα που είμαι παράσιτο και ανήκω στην ελίτ και την ολιγαρχία, ουδεμία ελπίς, η κατάσταση είναι ανίατος. Τι άλλο θα ακούσουμε.

Όλα μας ξινίζουν και όλα έχουν ύποπτα σχέδια πίσω τους (περί Atenistas) – καλός ο Δερβενιώτης στα σκίτσα, αλλά εδώ με απογοήτευσε, πολύ γκρίνια ρε παιδάκι μου, μίζερη κριτική. Άσε όλα τα λουλούδια να ανθίσουν είπε ο άλλος.

Είναι δυνατόν ένας αριστερός και να υποστηρίζει τις σημερινές απεργίες των ΜΜΜ; Και όμως υπάρχουν και τέτοιοι, χρειάζεται ένας νέος διαφωτισμός μάλλον γιατί έχουμε μπλέξει τα μπούτια μας τι είναι προοδευτικό και τι αντιδραστικό. Και πρέπει να αποκτήσουν και χιούμορ, σε αυτό χάνουν πολύ.

 

Στο part2 θα έχουμε χαβαλεδιάρικα αποσπάσματα απο facebook.

Κατηγορίες:γνώμη, politics, Social-Political