Αρχική > politics, Social-Political > Εγώ τα έφαγα

Εγώ τα έφαγα

05/02/2011

Αφού έχουν πιάσει όλοι κουβέντα ποιός τάφαγε και ποιός τάκλεψε να εξομολογηθώ και εγώ στο blog μου να φύγει από πάνω μου το βάρος και η αμαρτία.

Και εγώ έχω κλέψει λοιπόν και κλέβω ακόμα όπως μπορώ γιατί είμαι αδικημένος από την ζωή και μη προνομιούχος.

1. Κατ’εξακολούθησιν μαζί με εμπόρους έχουμε κλέψει το ΦΠΑ από το δημόσιο και συνεχίζουμε. Η συμφωνία είναι συνήθως μισά-μισά. Μού δίνει προμήθεια (έκπτωση το λέει) 10% κατά μέσον όρο.

2. Είμαι στο κύκλωμα της παραοικονομίας και δίνω αβέρτα φακελάκια σε γιατρούς. Συνήθως στους πλούσιους. Στους ειδικευμένους και νέους που τρώνε τον πούλο στην δουλειά και παίρνουν τα @@@ από λεφτά και δεν ζητάνε, δεν δίνω. Δεν μου περισσεύουν γιατί πληρώνω πολλούς φόρους.

3. έχω κατακλέψει το δημόσιο όταν αγόρασα το οικόπεδο στον Γέρακα και το δήλωσα στην μισή τιμή, την αντικειμενική. Όλοι οι φίλοι μου που πήραν και σπίτια το ίδιο κάναν και φάγαν περισσότερα.

4. Δεν κάρφωσα τον πατέρα μου όταν έχτιζε τον ημιυπαίθριο γιατί εγώ θα το κληρονομήσω. Είμαι δηλαδή κλεπταποδόχος. Ευτυχώς που τα ρυθμίσαν τώρα έτσι και πληρώσαμε κάτι λίγα και την σκαπουλάραμε γιατί αλλιώς έπρεπε να έχουμε πληρώσει τα 5πλά.

Ασε δε που έχουμε κατακλέψει και τον Δήμο γιατί έτσι στην ΔΕΗ το σπίτι δηλώνεται με λιγότερα τετραγωνικά και πληρώνει λιγότερα δημοτικά τέλη. Αυτά δεν μας τα ζήτησε η Μπιρμπίλη. Ακόμα.

Όσο μπορεί ο καθένας τρώει. Το θέμα δεν είναι ηθικό. Αν μπορείς και σου κόβει λίγο και σκεφτείς κανα κόλπο και παράθυρο στον νόμο θα κλέψεις. Απλώς η κλοπή πρέπει να γίνει αδύνατη ΤΕΧΝΙΚΑ όπως π.χ σε ΗΠΑ ή κάποιες χώρες της ΕΕ. Με πρακτική κατάργηση της χρήσης μετρητών και πρόσβαση της εφορίας στον τραπεζικό σου λογαριασμό χωρίς βλακείες περί Big brother και προσωπικών δεδομένων. Μας τάχουν πρήξει «αριστεροί» και θρησκόληπτοι σε αυτά. Τεχνικά είναι δυνατό, αλλά στην Ελλάδα όλοι κάνουν την πάπια στο θέμα αυτό, δεξιοί και αριστεροί και κάνουν διαβήματα διαμαρτυρίας ακόμα και με το όριο συναλλαγών σε μετρητά τα 1.500€ οι απατεώνες (ή ηλίθιοι…).

Βασικά όμως φωνάζω να πληρώσουν αυτοί που τα φάγανε γιατί άλλοι φάγανε περισσότερα και γιατί έχω την φωλιά μου χεσμένη.

Το βάρος έφυγε, αυτό το χρέος δεν λεει να φύγει. Καμιά ιδέα τι να κάνουμε να βοηθήσουμε την κατάσταση;

Κατηγορίες:politics, Social-Political