Αρχική > activism, Social-Political > Why NOT? MotoTAXI σε Αθήνα και μεγάλες πόλεις

Why NOT? MotoTAXI σε Αθήνα και μεγάλες πόλεις

08/04/2011

Η Αθήνα είναι ιδανική για μηχανή. Θα ήταν βολικό να υπήρχαν και MOTOTAXI όπως και σε άλλες πόλεις  π.χ Παρίσι, μοντέρνα, όχι τις σακαράκες και τα δουλικά τα τριτοκοσμικά – αν και πλάκα θα είχε με αυτά, θα προθέταμε τουριστική ατραξιόν π.χ με βόλτα γύρω από την Ακρόπολη.

Φαίνεται ότι τα καλύτερα παραδείγματα είναι στο Παρίσι όπου εκτός από την κλασική υπηρεσία γρήγορης μετακίνησης στο αεροδρόμιο γαι βιαστικούς executives (το niche του niche service δηλαδή – εδώ μάλλον δεν λέει τέτοια υπηρεσία – κουβαλάμε φορτηγό με αποσκευές ακόμα και σε Α-class) υπάρχει και το «κλασικό» ταξί και μάλιστα με ωραία μηχανήματα , ηλεκτρικά, οικολογία κλπ να πάρουμε και χρηματοδότηση από ΕΣΠΑ με Πράσινη Ανάπτυξη κλπ.

Τώρα που, υποτίθεται, απελευθερώθηκε το επάγγελμα κανονικά η περιφέρεια Αττικής θα μπορούσε να το έσπρωχνε αυτό σε συνεργασία με όλους τους Δήμους. Και την βελτίωση της κυκλοφορίας βοηθάει και την εξυπηρέτηση του κόσμου και θέσεις εργασίας θα δημιουργήσει. Θα τσινήξουν βέβαια οι ταξιτζήδες, αλλά συνηθισμένοι είμαστε σε αυτά. Θα το βάλουμε όρο στο Μνημόνιο για να πάρουμε την δόση #n και καθαρίσαμε κι από κεί.

Ιδανικό είναι για μικρές αποστάσεις, εκεί που δεν σε καλύπτει η συγκοινωνία (και τα διαδημοτικά δεν φαίνεται τα περισσότερα να είναι δημοφιλή). Θες να πας Ζωγράφου-Παγκράτι, Καισαριανή-Ηλιούπολη, Ηράκλειο-Κυψέλη πολύ πιό γρήγορα θα πάς με ΜΟΤΟΤΑΧΙ από ΜΜΜ και συμβατικό ΤΑΧΙ. Για τις μικρές αποστάσεις λέει ό κόσμος είναι διατεθειμένος να πληρώσει παραπάνω απο το συμβατικό κάπου 20% καθώς κερδίζει σε χρόνο.

Πάντως η αισθησή μου είναι ότι οι περισσότεροι θα πουν ότι δεν θα πιάσει τέτοιο πράμα στην Ελλάδα και δεν θα μπούν καν στον κόπο να αξιολογήσουν ή πολύ περισσότερο να φτιάξουν το Business Plan.Είμαστε συντηρητικός στην σκέψη ως λαός.

Και τα οχήματα που βγάζει το Googlάρισμα πολύ γέλιο

Advertisements
Κατηγορίες:activism, Social-Political